onsdag 2. desember 2015

Reklameanalyse_Analysen_

Innledning:
Eg skal då analysere denne reklamen og sei litt om kva eg ser i bildet denotativt og korleis eg tolkar bildet.
Så kven er sendaren, det er jo Joey’s. Det vet vi når vi ser oppe i høgre hjørne. Denne reklamen er en nokså universal reklame. Den kan brukast mange steder fordi dei fleste liker pizza og reklamen er retta mot folk som liker mat, og da er målgruppa di fleste alder, så lenge dei liker pizza.

Beskrivelse:
Eg kan sjå to menn som står ved ei dør opning, 2 skilt som det står ”Pizzreia Ristorante”, en haug menneske og oppe i høgre hjørnet står det Joey’s pizza.

Utredning:
Nå skal vi gå litt meir i detalj. Dei to mennene vi ser er kanskje dei to viktigaste. Han eine har rød jakke på seg, og holdar fleire boksar i hendene. Han andre har kvit jakke på seg, og rødt skjerf, og har noen pengar i hendene. Vi ser og en del lamper og, vi ser at det er mørkt. Vi ser og eit bygg, og ei gate.
Det som fangar blikkfanget mitt mest er nok dei to mennene som står ved døropninga, det som kommer etter det er folka rett rundt svingen, og det siste for meg er logoen der det står Joey’s pizza.
Grunne til at dette fangar blikket midt først har med komposisjonen å gjøre.
Komposisjonen i dette bildet er ganske strategisk, det tvinger fokuset vår mot høgre med å plassere hovud temaet det (stjerna). I tillegg så er så er det satt i ”det gylne snitt”. Som vist nok skal være behagelig for øye vårt, og derfor landar blikket mitt og kanskje andre sitt først der. Logoen er ikkje langt unna og det med grunn sidan blikket vårt er allereie mot høgre så vi vil nesten automatisk sjå logoen etter hovud motivet.
Men er det ikkje bare komposisjonen som gjer at det fangar blikket vårt først men lyset det er mye lysare enn resten av bildet, og lyse farger står som ein stor kontrast til det mørke og gjer at vi vil sjå det tydelig.

Tolkning:
Det som skjer her i dette reklame bildet er at en pizza restaurant har bestilt pizza frå joey´s pizza fordi deres pizza er så god og muligens bedre enn hans egen.
Bodskapet her blir jo det at pizzaen til joey’s pizza er så god at sjølv pizza restauranter kjøper av oss. Det joey’s vil sei er, kjøp god kvalitets pizza som er betre enn pizza som er frå sjølve pizza landet italia.

Vurdering:
Vi må vite kva pizza er for å fortså budskapet. Men viss vi vil vite hvor vi kan få kjøpt joey’s så må vi vite at det er nederlandsk.

  Konklusjon:
Joey’s pizza  vil selge oss pizza med å fremstille pizza en sin bedre enn pizzarier sine. Og dette gjør di med god komposisjon, og fargebruk saman med eit ganske klart mål.

Eg føler budskapet når fram til målgruppen på en god måte fordi eg vil ha pizza nå.

-Sakki

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar